poniedziałek, 4 stycznia 2016

Plan pielęgnacji włosów na styczeń

Witam serdecznie,

Dziś opowiem Wam o moim planie pielęgnacji włosów w tym miesiącu. Nastawiona jestem przede wszystkim na aktywację wzrostu moich włosów. Mój przeciętny przyrost wynosi ok. 1 cm na miesiąc, więc niewiele. Wspomagać mnie zatem będzie:
  • picie skrzypokrzywy, której smak na szczęście uwielbiam
  • suplementacja drożdżami piwowarskimi
  • stosowanie na skalp co drugie mycie olejku łopianowego z GP ze skrzypem polnym (czekam jeszcze na przesyłkę pewnego chińskiego olejku, który na fb robi teraz furorę, a którego mam zamiar aplikować razem z olejkiem łopianowym)
Zamierzam zdenkować olej ze słodkich migdałów i arganowy, więc do olejowania przed co drugim myciem będę głównie ich używać. Do oczyszczania będę stosować na przemian szampon borowinowy BingoSpa oraz Hipp żel do mycia ciała i włosów dla niemowląt. Włosy myję codziennie metodą kubeczkową, którą wprowadziłam kilka dni temu. Co do odżywiania, tu stawiam na totalną dowolność, z tym że proteiny będę stosować raz w tygodniu, a w pozostałe dni odżywki emolientowe.
Planuję też zakup jakiejś lepszej suszarki, żebym nie musiała chodzić spać z mokrymi włosami
(myję włosy wieczorem, więc czasem mi się to zdarza).

I to wszystko w tym temacie, mam nadzieję, że uda mi się osiągnąć przyrost rzędu 2 cm w tym miesiącu, i że moje włosy jakoś przeżyją te mrozy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz