środa, 2 stycznia 2013

Akcja zapuszczanie włosów - plany na styczeń

Jak wcześniej już pisałam, moje włosy niestety rosną wolno - podejrzewam, że mniej niż 1 cm na miesiąc, ale nigdy nie mierzyłam.

Moje plany w pielęgnacji dla lepszego porostu włosów:

  • Po każdym myciu będę wsmarowywać w skórę głowy balsam Capitavit, masując przy tym skalp. Po trzech tygodniach zrobię przerwę i pomyślę, co w następnym miesiącu.
  • Raz w tygodniu poolejuję włosy i skalp olejem łopianowym + masaż oczywiście.
  • Od czasu do czasu zaaplikuję maseczkę drożdżową Babuszki Agafii.
  • Łykam teraz drożdże piwne, obliczyłam, że opakowanie starczy mi jeszcze na około 18 dni, po tym czasie może spróbuję ze znanym Calcium pantothenicum.
  • Nie jestem w stanie zmusić się do regularnego picia drożdży lub skrzypokrzywy, ale postaram się o bardziej urozmaiconą dietę w warzywa i produkty bogate w witaminy B.
  • Porozglądam się za jakimś masażerem do głowy.
To tyle, i tak uważam, że to dużo, jeśli uda mi się trzymać tego planu, będę zadowolona. Poczekam na efekty, mam nadzieję, że będą. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz